Selam, bebeğim doğduğunda kolikti o yüzden Dr browns almıştık elimde tüm emzik uçlarını aldı dursun diye ama şimdi içindeki pipet gibi şeyi yıkamak eziyet oldu 9 aylık olduk. Avent alsam mı bilmiyorum 6+ biberon emziği 2 çeşit 5 numara piyasada yok nerdeyse akış hızları nasıl? 9 aylık bebeğime hangisini almalıyım? Akışı hızlı diye okudum birkaç yerde ama emin değilim. 4 numara uç mu iyidir 5 mi?