Benım oğlum da 27 aylık, ben çalışmıyorum evdeyım kendjm bakıyorum ama aynı şekilde inatlık, durduk yere huysuzluk kendını yere atmalar vs vs. Gecen annemlere bıraktım bırkac saat geldıgımde yıne cıvıttı, onlar da bana dediler sen yokken hiç böyle değil sana yapıyor diye. Babası bazen bakıyor ben cıkıyorum eşim de aynı şeyi diyor bana yapmıyor diye. Kendınızı suçlamayın çalıştğınjz için yani