Ay sevgi konusunda deli gibi sevdim, kucağımdan indirmedim onda bir keşkem yok ama ilk üç ay tek başımayım, eşim yoğun çalışıyordu ve çocuk asla uyumuyordu, o dönem sinirlenip bağırdığı oluyordu çocuğa niye uyumuyorsun falan diye. Şu an düşününce çok saçma geliyor yaptığım, ona üzülüyorum hep.