Ay gerçekten çok zor geçiyor günler benim için hatta geçmiyor bile 21 aylık kızım 10-15 gündür sürekli koltuğa vur duvara vur kapıda vur bi ayakları ile yapıyor bi eli ile anlamıyorum neden gerçekten deliricem ses yapması da cabası yaparken gülüyor ediyor yapma etme dediğimiz de daha çok yüzümüze bakarak yapıyor kafasını dağıtıyorum falan sonradan gene gidip yapıyor cidden anlamıyorum ben valla bu çocuk bebek işi ne zormuş ya