O kadar övüldü ki bu makina bende üç haftadır falan kullanıyorum yeni aldım
4 bucuk sene önce dyson v11 absolute plus almıştım çoksa memnundum ama son üç senedir başlığı sürekli kırılmaya başladı en son taşınırken elektrikçinin tozu komple içeri çekmesi ile mefta oldu tamire yollayayım dedim bulamadılar faturası o derken çekmemeye başladı
Bende süpürge araştırmaya başladım dyson filtre olarak en iyisi diye hep aklımdaydı ama o parçaları sürekli değiştirmek altına birşey girince dolanması falan beni soğuttu
Sonra ihlası araştırdı. Ağırlığı haricinde kimse şikayetçi değildi eve gelsinler tanıtsınlar dedik geldi ikna etti ışıkları kapadı biz tozun içinde yasıyormuşuz o da ayrı
Neyse biz aldık bu makinayı . Şimdi değerlendirmeme geçiyorum
İyi yönleri harbiden çok iyi çekiyor dövme başlığı falan halıyı bildiğin dövğyot
Sıyun içine lavanta yağı atıyorum ev lavanta kokuyor
Hortumu değiştiriyorsun üflüyor üstlerdeki tozu üfleyip alttan çekiyor
Havayı temizliyor halı yıkıyor koltuk yıkıyor
İyi de temizliyor
Ama dezavantajları
Bir kere gerçekten ağır yani azımsanmayacak bir ağırlığı var
Tekerlek tasarımı kötü halının üzerine çıkmıyor
Halı püsküllerini koparıyor yada dönüyor duruyor
Kablosu kısa uzatma kullanmak gerekiyor
Sesi çok fazla en dğşğkte çalıştırmazsan güçlü bir sesi var
Yani sonuç olarak ah şuraya birşey döküldü getireyim diyeceğimiz bir makina değil
Ben dysonu sa tamir ettireceğim 😀