Papatya-eylul88 hem desteksiz bakıp hemde ikinci çocuk istemek bence büyük cesaret ben bir çocukta elendim arkadaşlar 😢😂yaşımdan dolayı mı bilmiyorum ama çok çok yorucu 32 yaşındayım bu arada desteğim olmasına rağmen sağolsun annem iki günde bir gelir, çocuk hasta olur bende kalir yardım eder falan ama ben ikinci bir çocuk daha bakacak psikolojide değilim. Yani tahammül seviyemin çok çok az olduğunu maalesef çocuğum olunca görendim 🙈🙈 iyi ki var minnos oglum canımı veririm onun için ama bakiminin zor olduğunu değiştirmiyor bu 😢 siz mental olarak hazır hissediyorsanız tabi ki deneyin ama zor olacağını unutmayın. Kuzenimin bebeklerinin arası iki yaş bile değil 20 ay inanılmaz zorlanıyor yani büyük olan annesinin paçasından asla ayrılmıyor kimsede durmuyor bebeğe zarar verecek şeyler yapabiliyor anlamiyor çünkü. İkinci çocuk düşüncem olsaydi eğer ben 5 yaş olarak isterdim çevremde bu yas aralığında olanlar genelde çok rahat oluyor büyük olan yardımcı bile oluyor annesine 2 yas çok çok erken çocuk daha kendi işini halledemiyor mesela