Hanımlar bayramda bebeğimle (şun an 7 ay 20 günlük o zamanlar 9. ayına yaklaşmış olucak) 2 saatlik uçak yolculuğu yapacağız.
İlk defa bebeğimle uçak yolculuğu yapacağımız için çok tedirginiz ve korkuyoruz. Çünkü kızım biraz huysuz bi bebek. Orada ağlarsa bağırırsa bize yolculuğu zehir ederse diye endişeleniyoruz 🥲
Bi de yolculuklarda bebeği ağlayanlara çok itici bakıyorlar o da ayrı bir baskı tabi .. 🥹
Bana lütfen “bebekle uçak yolcuğu” hakkında tavsiyeler verir misiniz ?