3 yaşında oğlum zatürre den yoğun bakımda. Yemek yemeyi çok istemiyor nadiren yiyor, serumla beslenme yeterli değil. Doktor mama tavsiyesi yapalım demişler. Biberonu 3 ay önce bıraktırdım. Biberon versem yeniden kabul eder mi? Birde en sağlıklı tadı güzel olan hangisidir. Tavsiyenize ihtiyacım var