Ben yaklaşık 1 buçuk sene önce bime gelen kumtel yoğurma makinesini almıştım, Hamur işi olsun köfte tarzı şeyler falan olsun hemen atıyorum içine yoguruyor 1500 tl ye almıştım o zaman şimdi ne kadar bilmiyorum ama başka markalara o kadar para dökmeye gerek yokmuş yüksek hizdayken sallanır diye korkmuştum ama beklediğim kadar sallanmıyor sadece sesi biraz yüksek geldi bana o da yüksek hızda calistirirsak biraz rahatsız edebiliyor ( gürültü eşiğim çok düşük ondan da olabilir) bunun dışında bir eksisini göremedim