15 aylık bebeğim dünden beri gözlerini kısar gibi yapıyor sanki göremezsin uzakta bir şeye bakarsın gibi toplam 3 kere yaptı dünden beri bizde korktuk 2 doktora gösterdik ikiside bir seyi yok oyun yapıyor veya birinden görmüştür dedi gözlerinde problem yok gayet goruyor dediler hiç başına gelen var mı ?