lamiakus Diğer posttada koltuk altında değişik bişe cıktı. Buda dün cıktı bücudunda var komple böyle döküntü farklı bişe yemedi alerji olcak bişe yok . Dün hafifti bugün cogaldı yarın doktora görüreceğim. Bunlar neye benziyor. Kızıma niye böyle döküntüler oluyor
Bezelyeannesi lamiakus internetten beta virüsüne bakarmısınız geçen ablamla konuştuk hastalıktsn kabarcık falan diye oda beta virüsü olabilir dedi sizde bi araştırın isterseniz
kahvepres kahvepres bizimde böyle olmuştu ama 2 nci gün ateşi cıktı el ayak hastalığı cıktı yarın hastaneye getirirsiniz doktor bakar nemlendirici krem varsa bepanthol sür cnm
Zemrekaan Aynı problem geçen ay benim bebeğim de de oldu tıpkı böyleydi oğlum 1:30 yaşında doktor bize bir alerji şurubu ve krem verdi öylelikle geçirdik sanırım yediye bir tokamıştı veyahut hatta bazen kullandığı şurup bile yapabiliyormuş