zeynepzeze Yediklerimede dikkat ettim bide mutlaka hergün mekik çektim yapabildiğim kadar. 5 yapıp bıraktığımda oldu 50 de. Hem zayıfladım hemde belim inceldi. Korse sayesinde bel oyuntum oldu diyebilirim. 1.65 boy 65 kiloyla kullanmaya başladım şuan 57 kiloyım 3. Kopçadayım. İlk kullanmaya başladığım zaman ilk kopçasını zor kapatmıştım. Tabi ödemde varmış 1 hafta 3 litre suyun altına düşmedim ödem gidince 2. Kopçaya rahat geçtim. Yeni doğum yaptıysanız ödeminizin şişliğinizin gitmesini bekleyip öyle alın isterseniz.