beyza000 Kızlar bebeğim 9 buçuk aylık. 9. Ayına kadar çok iştahlı bir bebekti hatta gelişimi 1 yaşla uyumlu demişti doktor. Fakat iki haftadır inanılmaz yemek seçmeye başladı. Önceden sevdiği şeyleri bile ağzından çıkarıyor. Kahvaltıyı ve öğlen ara öğünü güzel yiyor ama akşam ne yapsam yemiyor. Açlık süresini doğru ayarlıyorum.Ne yapıcam şaşırdım var mı benzer şeyi yaşayan
eceneslina Malesef bizde böyleyiz, benim kızım 10 aylık ama belki 1 aydır savaş veriyorum. Akşam yemeklerini öğlen yedirmeye çalıştım o zamanda da yemiyor. Sizde düzelme oldu mu diş diye düşünüyorum ama insanın canı istemsizce sıkılıyor