Kızlar en sonki deprem olayın görüldüğü üzere
En pahalı dediğimiz rezidans yıkıldı ama tokilere bişey olmadı
Ev almayı planlıyoruz ama kafam çok karışık
Normal bir bina alsan nerden bilicen nasıl yapıldığını
Ama toki devlet güvencesiyle yapılıyor yani devlet kendi markasına zarar getirirmi
Ultra lüx binalarda fena pahalı
Müstakil evler
Ne düşünüyosunuz