Arkdşlar kızım 2 aylık malum verem aşısı ve karma aşıları olduk ama kızım ağlamaktan helak oldu muhtemelen ağrısı var. Size sorum bu durumu atlatan anneler carbol verdim kaç saate verdiniz, bebeğnzn iştahnda azalma oldumu, kaç gün ilca devam ettiniz yardımcı olablr msnz