babyilkay Kızlar oğlum doğduğundan beri hep lambalara bakar uzun süre kalır öyle 2-3 gündür yatak odasında yatarken kapının üstüne bakıp gülümsüyor korkuyorum açıkçası görünüyorlar mı oğluma
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala babyilkay benim oğlumun da Işık dikkatini çekerdi hastanede yattığımızda falan sürekli lambalara bakardı. Bu arada 6 aylık bebeğe Melek görünür, ne görünecek ki? “melekler güldürüyor” derler ya hiç duymadınız mı?
cLearQueen babyilkay benimki de bakiyor ışıklara 😁 parlak her seye bakarlar normal bacım ne görüncek ya tövbe tövbe
babyilkay NeclaLeylaCeydaOhnealaneala evet evet onu duydum ama ne bileyim uzun süre baka kalınca ister istemez bi tereddüt ettim açıkçası