Kızlar bebeğim 4 aylık neredeyse 1 aydır egzaması var doktorumuz paketli gıdalar kabuklu kuruyemişler tüketmememi söyledi dikkat ediyordum fakat vücudunda yayılmaya başladı şimdi göbeğinde bacaklarında kollarında var şimdi ise portakal mandalin kırmızı meyveler domates de dahil yumurta süt ve süt ürünleri yemeyeceğimi söyledi yemem hiç sorun değil , böyle beslenmeyle atlatan var mı? Nasıl geçer geçirenler varsa bilgi verebilir misiniz