Asyaveannesi04 Uluova malesef çok artmış, sanırım biraz da reklamın ekmeğini yiyorlar. dün 180 tl’ye aldığımın markası Talu Çiftliği diye hatırlıyorum ama emin değilim, bir de jersey değil fakat yine beğendiğim, kapağı mor olan bir markadan da süt aldmıştım, onu da çok beğenmiştim. Aldığım şarküteriye bu hafta tekrar gidip bakacağım ve buradan paylaşacağım.🌸