Arkadaşlar herkese merhaba benim kızım 4,5 yaşında kreşe gidiyor tamamen kendi kuruntumda olabilir . Rakamları öğreniyorlar bazen doğru söylüyor bazen yanlış ama OKadar üstüne duruyorum . Özel bi okula gidiyor ilgi alaka da harika hatta karne aldık karne de de bi olumsuzluk görmedim sanki zor öğreniyor gibi geliyor bana . Ezberi çok iyi Herşeyi ezbere dayalı yapmak istiyor mesela telefon şifremi söylüyorum 5 e kadar biliyor yazıyor asla unutmuyor ama asansör de 5 e bas diyince bi şaşırıyor . Bu postu normal mi değil mi diye açıyorum . 4,5 yaş çocuktan akademin bir beklentim yok varsa bi terslik erken müdahale için açıyorum yani . İngilizce 10 a kadar sayıyor ama renkleri karıştırıyor . Mesela seneye anaokulu olacak acaba bi sene geç yazdırman mantıklı mı falan bunları düşünüyorum