almira35 Zorunlu sezeryan oldum kanamam sadece 3 gün sürdü gibi bir şey. Şuan üç günde bir ped değiştirsem yeridir. O kdr az oluyor ki olan da zaten kan değil kahverengi lekelenme şeklinde. Kan sulandırıcı kullanıyorum. Doğum yapalı 7 gün oldu. Normal.midir
bisusbe_ almira35 kan sulandırıcı kullanmaya devam edin ilk doğumu bilemem ama ikinciyse olabiliyor bir doktor kontrolün gidin ama