Annesi hiç panik yapma. Bebeğin büyüyor ve emme işini daha hızlı yapıyor. Bu sayede sütün tamamını içmeye başlıyor. Bir de süt terbiye oluyor der eskiler. Üçüncü aydan beri benimde yumuşacık oğlum yedi aylık hala emiyor. Önemli olan emmesi. Sen strese girme bolca yeşillik ye , helva ye, tahin tüket. Hergün sıcacık duş al tamam korkma sakın ❤️