2 aylık bebeğim gece sabaha kadar uyumuyor gündüz de uyukluyor derin uykusu yok eğer sürekli kucağımda tutarsam uyuyor ama bıraktığım anda ağlayarak hemen geri uyanıyor nasıl çözüm bulacağım bu ile can sıkıcı olmaya başladı çünkü kar tok altı temiz gazı çıkmış bir bebek neden sürekli ağlar ilk bebeğim tecrübem de yok ağrısı mı var nedir bilmiyorum 😢