nskn Merhaba uzun zaman olmuş ama sormak istiyorum bebeğim 5 aya girer girmez iştahsızlık başladı fazla cc mama içen bebek zor içen birine dönüştü Çok üzülüyorum kaç saat aç kalırsa kalsın zor içiriyorum , siz de bu durum ne kadar sürdü ?sizin düzeldi mi ne kadar sürede Acaba bizimde mi dişi cıkacak belirtileri neler vardı hatırlıyormusun ? salyası cok fazla eli sürekli ağzında