40 cikti hemen oldum. Ve düzenli olarak olmaya devam ediyorum 11 aydır.
Kişiden kişiye değişiyor kimi arkadaşım 5. Ayda diğeri 2. Ayda oldu.
Ortak nokta: Herkes regl kanamasının miktar olarak arttığını söylüyor. Ben de arttığını düşünüyorum.
Doktora gittim. Doktor anormal bir durum yok dedi.