SheDoesntCare Arkadaşlar yurt dışında olup direksiyon sınavını geçenler bana vereceğiniz tavsiyeler var mı hem hamileyim hem ders alıyorum karnım da büyüdü 🥲bebiş dogmadan geçsem ne güzel olur 🥺
etuerk SheDoesntCare nerdesin ki ben almanyadayım çok çok dikkatli kullanmanı tavsiye ederim çok sakin ol ufacık hatayı bile kabul etmiyorlar beni ilkte stopta neden arabayı biraz durdurup devam sürmemişim diye bıraktılar aslında beklemiştim biraz bahane yaptılar
SheDoesntCare etuerk İngilteredeyim 🥹yaaa öyle mi benim bulunduğum bölgede 70 lik yollar var ,henüz ders alalı çok fazla olmadı ama hızdan korkuyorum nedense panik yapıyorum çok bunu nasıl aşabilirim ):
etuerk SheDoesntCare hız problem değil sadece hızını yapman gereken yeri bil önemli olan o yapmaman bile sıkıntı oluyor zaten çalıştıkça alışırsın eşinin atandı varda sakin yollarda onunla kullan biraz paniğini alır
Ballilokmam11 SheDoesntCare bende ingilteredeyim canım geceli 2 yıla yakın olacak tarih aldın mı almadıysan almanı tavsiye ederim bende doğumundan 1 ay önce aldım çünkü ancak tarih bulmuştum şükür ilkte geçtim stres yapma en önemlisi
SheDoesntCare etuerk 😇var evet ama eşim arabasını vermiyor 😂 bir yere vurursun diyor şu an hocamla ders alıyorum eşim de arkada oturuyor bizimle geliyor 😅bakalım İnşallah en hızlı kolay bir şekilde geçerim 🙃
SheDoesntCare Ballilokmam11 aa öyle mi ,sınav tarihi için ders hocam acele etme dedi erken gün bulurum dedi ama sınav günü bulmanın zor olduğunu biliyorum özellikle Londra içi çok zor bulunuyor sanırım ay hadi İnşallah darısı başıma ilkte geçerim bendeee🥲🥲
Ballilokmam11 SheDoesntCare ay sakın onlara güvenmeyin bana da öyle dediler bilerek ders süresini uzatıyorlar doğumuna 1 ay kala kendim buldum yine her sabah 6 da güncelleniyor siz bulun alın birde ben sabah 8 de girmiştim sınava tam trafik saati olduğu için hiç bir yere gidemedik çok rahattı