Irmakk1 agitmoms bende yapıyorum benimki kokmuyor buzluktan dolayı olabilir mi eğer eskidiyse bu tarz koku yapıyor
Oli agitmoms bende yapiyorum hic kokmuyor. Neyin icine koyuyorsunuz hava feln mi aliyor ? Ben esim ise giderken feln gotursun diye iki iki posetliyorum. Diziyorum buzluga
amazontuba agitmoms eskiden beri aynı ise dolaptandır annem yıllardır yapar bişi olmaz benim dolaptan kaynaklı ekmek poğaça hepsi koku yapıyo. Sandık tipi dondurucu aldım hatta bunun için sırf
Irmakk1 yamansmommx evet pişirip soğuyunca posetleyip atıyorum direkt çıkarıp airfrey de isitiyorum sonra taze taze oluyor
Aklimideliricem Ya bu kişiden kişiye göre de değişiyo mu acaba çünkü ben yerken bana kokmuyo ama eşim buzdolabı kokuyo bu diyo dkskdjdjdj