Dün baska hastanede ortopedi doktoruna gittim. Alfa değeri 60 ustundeyse sıkıntı yokmuş. Ama ileriki zamanlarda kalca gelisimi yavaslarsa, gelisemezse diye önlem amaçlı röntgen istiyorlarmış. Ara ara takibini yaptirmak lazımmış ilerde bir sıkıntı olmamasi açısından