DenizAsaf gktugum yaaaaa ahahah çok teşekkür ederim yine de yanıtınız için. Açıkçası evet fiyatlar çünkü aşırı yüksek yani o miktarları verince kırık veya kullanışsız istemiyorum doğrusu ama gidişatım dediğiniz gibi e bebek olacak muhtemelen 😊
gktugum DenizAsaf canım bu arada e bebekte indirim oluyor çok iyi arabaları ikinci el tertemiz bulman çok zor 🥹
gktugum DenizAsaf Boşver balım sağlam ve güzel akülü arabalara bir fiyat çekmişler sıfırdan yüksek bazen ikinci eli abartıyorlar kırık çıkık olunca ikinci el diye o fiyata veriyolar her türlü parana yazık olmasın ❣️❣️