Kızlar çok zor süreçten geçiyorum eşimle ayrıldık oğlum 13 aylık.
Her haftsonu gezmeye çıkarıyorum. Arabadan indir bebek arabasına bindir oyun prkına sok vs hep yalnızım. Çift aileleri görünce çok kötü oluyorum. Bi tuvalete bile giremiyorum gittiğimiz avm de. Hep yalnızım. Yük değil yanlış anlamayın. Bende insanım bir destek istiyor insan . Ayrılan var mı nasıl gidiyor alışır mıyım yalnız büyütmeye