8 aylık bebeğim. Formül mama ve ek gıda şeklinde ilerliyoruz ama aralıkları tutturamiyorum sanırım. Sabah ilk uyanınca mamasını veriyorum , yaklaşık bir buçuk saat sonra kahvaltı veriyorum ama aç mı olmuyo nedir öyle çok istekli yemiyor. Kahvaltı bitince biraz uyuyo kalkınca kahvaltının üstünden iki saat falan geçmiş oluyo yine mama veriyorum içiyor ve içtiği mama ölçeği ek gıdaya geçmeden önceki yani sadece mama içtiği miktarla aynı. Of çok karıştı kafam , napiyim ben mamayı az mı veriyim arkasından hemen beklemeden öğününü mü veriyim nolur fikir verin 😔