Bebeğim 1yaşında işe başladım şuan 13 aylık. 1aydır annem bakıyor. Annem çok iyi bakar ama içim hiç rahat değil . Sanki ona bu yaşta yük vermişim, hayatına engel olmuşum, evindeki düzenine engel olmuşum gibi. Düşünül düşünüp ağlıyorum.
Annem 55 yaşında sosyal bakımlı güzel bir kadın. 1aydır evde. İçim o kadar kötü ki . Eşimle ayrıyız bu arada. Haftasonları kendi evimde haftaiçi annemlerde kalıyorum. bu düzen hep böyle mi olacak .
Annesi bakan çok var aslında ben neden böyle hissediyorum