DerinMavii Ucretı ne kadar yakınlarda yazılanlar birde önceden pratık yapmalı mıyım sıfırdan mı öğrensem kursta gecemeyınce ücret verıyoeuz herşey pahalı yaa napsam kızlar 😣
Bir-prens-annesiii DerinMavii Eylül ayında 14 bine aldım yazılıyı da direksiyonu da tek seferde geçtim bence direksiyonda güvendiğin bir hocadan bütün derslerini almalısın hocanın öğrettiği şekilde araban varsa kendi arabanda da öyle pratik yapabilirsin
1prensessannesi DerinMavii ramazandan sonra bende yazılacam inşallah daha önce otomatik kullandım ama manuel alacağım korkuyorum biraz açıkçası. Her şey dahil 30 bini bulur diyorlar
Bir-prens-annesiii DerinMavii bizim arabamız büyük araç küçük hususi aracımız yok bende sadece derslere giderek tek seferde direksiyondan geçtim o yüzden rahat olun dersler size de yeterli gelecektir