Gul-42 evet sol geniş açıdan biraz daha belli oluyor dediğim gibi gözünde doktor bir şey yok dedi üstelik 2 farklı doktora da gittim bu zamana kadar 4 muayene filan oldu . İnşallah zamanla geçer yapışıklık var dedi doktor gözünde. Çapaklanma devam eder diye de korkuyorum. Operasyon olabilir öyle olursa dedi