derici
Yeni doğan bebeklerin 15 günlükten itibaren gaz problemleri başlıyor ne kadar çıkartsanız da illaki kalıyor aynı şeyleri ben de yaşadım uykusunda inlemelerini ağlayarak dinliyodum. Maalesef ki kendi kendini rahatlayana kadar bunları çekiyoruz. Probiyotik kullanmanızı tavsiye ederim ben hala kullanıyorum oğluma yeni yeni başladı rahatlamaya. Geçecek bu günlerde biraz zorluyor tabi