Seherll Kizlar normal adet tarihimden 6 gun once 20 ocakta adet oldum her zamanki gibi yogun degildi 3 4 gundur cok fazla uykum geliyor ve migde bulantim vardi bintest yapayim dedim silik ikinci bir cizgi var benim gibi olup hamile olan var mii
defnesmom3 Seherll galiba bence bir kaç gün sonra tekrar yapın yeni ise bazen kan testinde bile negatif cikiyo silik hamile oluyo benimde silikti
Pnr22 Seherll kan testi verin çok erken ama hemen silik çıktıysa pozitif kan değerinde de inşallah çıkar
Seherll acemianne___ en son 20 ocakta adet oldum ve 20 ocaktan sonra cinsel ilsikimiz olmadi Esim yirt disinda cunku aklim cok karisti
Seherll acemianne___ en son 20 ocakta adet oldum ve 20 ocaktan sonra cinsel ilsikimiz olmadi Esim yirt disinda cunku aklim cok karisti
Seherll Pnr22 20 ocakta adet oldum esim yirt disindaydim onun yanindan geldigim gun adet oldum yani 20 ocaktan sonra hicbir cinsel iliski yasamadim acaba ustune gorme diyorlar o sekilde mi oldu kizim 20 aylik ve hic dusunmedigim bir vakitte boyle bireey oldu
yagizinannesi0606 Seherll Benimkide 20 aylık 2 gündür mide bulantısı var gibi az test yaptım çubuk 2 çizgi çok az silik çıktı kan vermeye gidicem
atlaskuss Seherll canım ben de öyle oldum adet oldum üzerine hamile olduğumu öğrendim kimileri hamileyken bile adet görüyor yada yerleşme kanaması falandı sen adet sandın sen kendinden eminsen şüphelenecek bişey yok
Seherll defnesmom3 benim de ilk kizimda oyleydi silikti yani ama bunda aklimi karistiran 20 ocakta regl olmustum ama diger hamileligimdeki gibi migde bulantim surekli uyuma istegi olunca bi test yapayim dedim boyle gorunce şok oldum
Seherll yagizinannesi0606 evet 2. Cizgi gözüküyor reglin gecikti mi ama iste testler bazen bizuk olabiliyor demek benimde kanda beta 2 cikti
Seayel Benimde öyle oldu adet gibiydim üstüne görmek mi diyorlar öyle bişey hamileymişim ve evet sende öylesin sanırım 😶🌫️🙃