Taze_anne00_ Kızlar 5 ay önce doğum yaptım ara ara migde bulantım oluyo 3 aylık iğne ve eşim korunuyo hamile miyim diye korkuyorum düzensiz beslenme de olabilir mi acaba lütfen acil cevap
benfiru Taze_anne00_ doğum sonrası düzensizlik oluyor normal canım üstelik çift koruma yapıyormuşsunuz. Ama yine de için rahat etmesi için adetin geçtiyse bi test yap bir şey kaybetmezsin
Taze_anne00_ benfiru korkudan yapamıyorum çünkü bebeğim o kadar huzursuz durmusuz ki 😅ama adet olmuyorum iğneden dolayı lekelenme oluyor sadece 🙈