Merhaba anneler, oğlum yeni sünnet oldu ama sünnet olurken bizi yanına almadılar ameliyathanede olduğu için, o an aklıma gelmedi ama sonradan pişman oldum, bi sıkıntı oldu mu acaba ne yaşandı bilemiyorum. Sizi aldılar mı yanına kendimi kötü hissediyorum şuan napsam bilemiyorum