Burcuveburcum yaptırmış biri olarak şöyle diyeyim, saçlarım pırasa gibi ve çok gür değildi yaptırdım daha hacimli durdu. Kullandığım süre boyuncada hep iyi ki dedim. Krem köpük ve saç kurutma makinasının özel aparatı var onu kullanarak baya da uzun süre kullandım. Tek sıkıntı sonlara doğru saçma bir dalga oluyor o zaman ya düzleştiriceksiniz ya da tekrar yaptırıcaksınız. Saçlarıma zarar vermedi bu arada iyi bir kuaföre yaptırırsanız sorun yaşamazsınız bence