Annemommommy Kızlar bu ara tekrarlayan panik ataklarım oluyor şuan emzirme surecindeyim ilaç kullaniyorum ama bıraktım mecburen emzirme sürecinde ilaç kullanan varmı çünkü aşırı zorluyor ruhum daralıyor