Merhabalar , kızım 8 ay 10 günlük. 8 aylık olduğumuzdan beri kızım her gece sebebini bilmediğim bir şekilde uykudan kalkıp hunharca bağırarak ağlıyorr bazen memeyle sakinleştirebiliyorum yada biraz ağladıktan sonra emziğini verip sakinleştirip uyutuyorum.. 4 dişimiz de çoktaaan çıktı bizim ..
Her gece her uyanmasında bu şekildee ağlıyooorr bunun nedenini bilen aynı şeyi yaşayan anneler var mıdırr ??