aven bizde 8.ayda gidiyoruz sabah kahvaltısını hallediyorum aslında çok zor olmuyor ama akşam yemeklerini redediyor zaten çorba yapıyordum pütürlü bi şekilde ee artık hep çorbayla olacak gibi değil ağız kasları için biraz daha öğütmeye çalışsın istiyorum ama gelgelelim bulamıyorum🤦🏼♀️