Kızlar 5 gün önce hafif bir boyun ağrısıyla uyandım geçer dedim ama zamanla artarak tutulmaya başladı ben daha önce hiç böyle bir boyun ağrısı yaşamadım öncesinde boyun ağrım olduğu için ortopediye gittim mr çektiler daha öncesinde boyun düzleşmesi olduğunu söyledi fakat son çekilen MR’ı gösteremedim doktor ameliyattaymış ağrım gittikçe arttığı için sağlık ocağına gidip krem yazdırdım emzirdiğim için ilaç vermediler krem etki etmeyince acile gittim kas gevşetici ve ağrı kesici vurdular emziremedim etkisi geçince daha da şiddetlendi dün gece dayanılmaz bir hal aldı 112′yi arayıp bilgi istedim doktor şiddetli kas spaz mı yaşadığımı acilen ortopedinin ve fizik tedavinin görmesi gerektiğini söyledi bebeğim 7 ayına girecek fakat sürekli kucak isteyen bir çocuk gurbetteyim yardım edecek kimsem yok doktorun önerisiyle 1200 mg brufen içtim ilacın etkisi geçince ağrım tekrar şiddetlendi yarın memlekete gideceğiz böyle bir şey yaşayan var mı günlerdir ağlıyorum kendimi çok çaresiz hissediyorum aynı zamanda hipertansiyon hastasıyım boynu ağrım tansiyonum yükseltmeye başladı artık kafayı yemek üzereyim 😭