Benim oglumda 25 aylık 2li cümle yok.Benimkindede dediğiniz gibi 20/25kelime anca vardır.17/18 aylıkken aşırı kafaya takıyordum.Çocuk gelişim doktoruna götürdüm , psikoloğa götürdüm hepsi normal geç konuşacak dediler.Etrafımda kimsede bir sıkıntı görmüyor bende 3yaşından sonra kreşe yollayacağım inşallah o zaman açılır diye düşünüyorum ☺️