Annnisshhh bende normal Doğum yaptım 4 ay oluyo ama benimde dikişim vardı ama ben duşa giriyodum sadece çıkınca güzel kuruluyodum bide tavsiyem ben dikişlerime günde 4 beş kere tentürdiyot sürüyodum hem mikrop kapmadı hem apse falan olmadı 12 günde dış dikişlerim dökülmüştü :) çokta fazla kuru tutma derim çok can acıtıyor