Poncikkkk bence gidip siz görün 👌 hatta gittikten sonra memnun kaldınız mı burdan bana da yazarsanız sevinirim. Benim en yakın arkadaşım benim randevu aldığım doktoru hiç sevmiyordu yok cinsiyeti yanlış biliyor yok onu yanlış yapıyor ben kendim gittim gördüm ve doğuma kadar onunla ilerledim. Bence kendiniz gidip görün içinize sinerse devam edersiniz sinmezse devam etmezsiniz ama çevre illerden o doktor için gelen var benim tüm sülalem arkadaş çevrem hep o doktora gidiyor daha bir kere memnun olmayana kötü söz söyleyene rastlamadım. Keşke bende doğum sürecimi orda geçirebilseydim gurbette bir sürü doktora gittim zar zor biri içime sindide devam ettim herkes baştan savma iş yapıyor insan içinin rahat etmesini istiyor