binnur64 Eşimle son 9 ayda bitirdiğimiz dizilerde prison break, breaking bad,dexter(bayıldık) var. Daha çok vardır da sayamadım. Bunların üçünü. çok sevdik şimdi bodyguard izliyoruz. Biz genel olarak hep böyle dizi izleriz evde hep açıktır arkada evde. Ben eşim işteylen kızım uyurken falan kulaklıkla good girls diye bi dizi izliyordum bu gün bitti. Çerez diziydi güzeldi.