gulcegrgn bizde yolculuk yaptık yazın yollarda bende hipp kavanoz mama ve arkadaşların dediği kapaklı hüppler var meyveli kaşıkla yedirmiyosun pratik onlardan aldım öyle idare ettik dönünce ara da dışarda acil durumlarda aldım. Normal günde kullanmıyorum sütlaç, kayısı,elma armut genelde bunlardan aldım kullandım