Smilebaby_ biz kullanıyoruz. 1 yasından beri. Hem humm hem gerber. Diğer abur cuburları hiç bilmiyor oğlum vermeyide düşünmüyorum. Şuan 2 yasındayız hem kurabiyelerini hem krakerlerini hemde meyve pürelerini kullanıyoruz dışarda yolculukta rahat oluyor. Tatlarıda coook güzel.