denemehesabi benim bebeğim 6,5 aylık ilk aydan sonra tek kaldım. K.valide var ama ne yemek yaptım gelin der ne geleyim yapayım der. Kendi ailem il dışında. Ben de sizin gibi temizlik yapmayı çok seven biriyim. Mutfakta vakit geçirmeyi de çok severim. Özellikle mutfağımı asla dağınık bırakmazdım. Çalışan bir kadınım bu arada. Ama bebek doğduğundan beri işlerin hepsine dört dörtlük yetişemiyorum ben de. Robot değiliz, gücümüzün hepsine yetmesi mümkün değil. Benim bebeğim de geç yatar, gece sürekli uyanır ve sabah geç kalkar. Ben bazen ondan erken kalkıp mutfağımı toparlıyor kahvaltımı yapıyorum. Bazen bebeğim kanguruda duruyor, onu kanguruya koyup yemeği öyle yapıyorum. Bazen de hiç fırsatım olmuyor, eşim akşam geldiğinde bebeği tutuyor, ben yemeği o zaman hazırlıyorum. Bebeğim akşam kestirirken ertesi günün yemeği için mutfağa tekrar giriyorum. Mesela çorba, kuru fasulye/nohut yemeklerini fazla yapıp kavanozluyorum. Doğumdan önce de buzluğa biraz stok yapmıştım, onları kullanıyorum. Çamaşır işini de hafta içi akşamları hallediyorum. Temizlik işlerini ise haftasonu birlikte yapıyoruz. Biraz üstün körü oluyor artık ama benden bu kadar 🤷🏻♀️