Bebeğim 3 aylık. Memede veya mama içerken uyuyor. Emzik almadığı için ve de sallanmayı sevmediği için bu huyunu değiştiremedim. Bebeği memede uyuyup uyku eğitimi aldıktan sonra desteksiz uyuyan anne ve bebekler var mı? 4. Aya geçişte ona göre uyku eğitimi almak istiyorum. Aldıysanız kimlerden aldınız?